Forpasovníky hlásí: "Nabito!"

15.04.2009 00:00

Sezona se začíná velmi rychle rozbíhat a i já jsem se už na ryby dostal. Bohužel mi ale nezbyl čas na zápis do blogu, takže se to pokusím napravit nyní. Ale zápisem z trochu jiného soudku ...

Tři nebo čtyři dny jsem si průběžně hrál s přípravou návazců. Po dopíchaných prstech, spoustě háčků nenávratně ztracených v koberci a dalších útrapách jsem konečně dospěl do stavu, kdy mám připraveno cca 380 ks "ostrých" návazců. A protože je to krása nesmírná, musím se o ni podělit alespoň několika fotografiemi.

V pátek si jedu zachytat konečně na pořádnou řeku a tentokrát už průběh popíšu a zveřejním. K tomu pracuji na dalším instruktážním videu, které bude pojednávat o použití vazače háčků a další vychytávky pro vázání smyček - přípravku s názvem "Easy Loop". Doufám, že se bude líbit.

Zpět

.

/album/-4/forpasy-1-jpg/ /album/-4/forpasy-2-jpg/ /album/-4/forpasy-3-jpg/ /album/-4/forpasy-4-jpg/ /album/-4/forpasy-5-jpg/ /album/-4/forpasy-6-jpg/
TOPlist