Závěrečné kolo II. ligy LRU plavaná a nová videa

21.09.2009 00:00

Poslední kolo se koná o víkendu 25.-27.9.2009, skupina "C" chytá na trati v Uherském Hradišti, kde se loni konalo Mistrovství Evropy. Náš tým je v průběžném pořadí na 3. místě a bylo by krásné si tuto pozici udržet.

Po skončení ligy budu mít trochu více času a můžu se pustit do natáčení dalších nových videí, předběžně mám promyšleny 3 scénáře:

  1. Koupil jsem si telematchový prut s navijákem, chtěl bych natočit krátký film o těchto výrobcích a ukázat, jak se správně má navinovat na naviják vlasec. Tady jsem se inspiroval videi, známými v oblasti informační techniky, myslím tím nahrávky stylu "Vybalujeme novou Nokii XX" apod.
  2. Jiný instruktážní film budu točit až v zimních měsících a bude popisovat odlévání zátěží. Především zátěží pro lov feederem, ale mám i formu na plavačkové zátěže, takže plavanou neopustíme.
  3. Další film bude opět instruktážní, vzhledem k obsáhlosti tématu asi několikadílný a obsahově bude pojednávat o výrobě tzv. plavačkářské tréninkové sedačky. Ale oproti komerčně vyráběným modelům se ji pokusím vyrobit mírně robusnější a vybavenější.

Takže jsem v krátkosti zmínil 4 (krátké) filmy, doufám, že všechny návštěvníky stránek potěší. Pokud máte nějakou připomínku k tématům filmů, zajímalo by vás něco, nebo by vám pomohlo vysvětlení některého problému, zanechte svůj názor v diskuzi níže, pokusím se vyjít vstříct a natočit to, o co bude zájem.

Zpět

Diskuze: Nová videa

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

TOPlist