Brněnský veletrh Rybaření 2009

26.03.2009 00:00

Před pěti lety jsem absolvoval veletrhy oba, pražský i brněnský. Po Praze jsem si slíbil, že na tamější veletrh už nepojedu nikdy, v Brně jsem si určil další náštěvu nejdříve po pěti letech, což jsem přesně dodržel. Po letošním ročníku jsem rozhodnutý nejet do Brna v následujících deseti letech ...
Ano, jak jste asi pochopili, veletrh mě vůbec nenadchnul.

Abych to nějak v krátkosti shrhul: z pohledu plavačkáře se na veletrhu prezentovalo jen minimum firem, které by mě zajímaly. Byly zde stánky Milo, Mivardi, Sensas a Sarfix, poslední firma měla ve stánku jen ale vlastně malý koutek, takže nebyl prostor pro vystavení prutů a spousty dalšího náčiní. Ale ani Sensas neměl prezentaci nijak obsáhlou. Velmi mi na veletrhu chyběly firmy jako Colmic, Triana, Garbolino, Maver, Marcel van den Eynde apod. Je sice pravda, že některé z těchto jmenovaných ani nemají v ČR oficiálního dovozce, což ale na stavu nic nemění.

Příliš přiznivá nebyla ani cenová politika, je mi jasné že pronájem stánku v pavilonu je poměrně náročná záležitost, přesto si ale pamatuji na roky, kdy "veletržní" ceny byly výrazně nižší oproti běžnému prodeji.
Asi se shodnu se spoustou lidí, že na veletrhu by se měly prezentovat i novinky. Opět píšu jen o plavané, pokud do novinek nepočítám, že pruty mají nový barevný nástřik a jinou cenu, tak jediné skutečné novinky představilo především Mivardi a něco málo snad i Milo.
Prostě za současného stavu pro mě nemá návštěva veletrhu příliš smysl, jediné pozitivum je, že jsem si mohl sáhnout na některé pruty a udělat si o nich bližší obrázek. U většiny dalšího náčiní si ale lépe vyberu na internetu - v pohodlí, s ohlasy rybářů, kteří už věc mají, bez tlačenice a stresu.

Ale dost filozofování a pojďme k realitě ... Co jsem si dovezl?
Dřevěnou krabici na návazce od firmy Sarfix, nůžky na žížaly od Ravenu a u stánku pro mě dosud neznámé firmy Grauvell jsem natrefil na jemné pevné splávky od firmy Trabucco, které se v akci prodávaly za pěkných 19,- Kč.

Takže díky Brno, za 10 let (snad) nashledanou!

Zpět
TOPlist