Pouzdra na pruty

08.09.2009 00:00

Příznávám se dobrovolně, pouzdra na pruty jsem nikdy příliš neřešil. Situace se ale změnila, když jsem začal jezdit s týmem na závody dodávkou a ta je vždy plná nákladu až po střechu a pouzdra s pruty se přehazují různě přes sebe apod. Také jsem v letošním roce poměrně významně zainvestoval do svého "prutoparku" a nehodlám si nové a ne právě levné pruty poškodit při transportu.

Proto jsem začal pokukovat po zpevněných pouzdrech, ve kterých jsou pruty chráněny mnohem více, než jen v obvyklých pouzdrech. První vlaštovkou bylo zpevněné pouzdro na děličku, k jehož koupi mě inspiroval týmový kolega Tomáš. A po výborných zkušenostech jsem se rozhodl nakoupit zpevněná pouzdra na všechny pruty. Po děličkovém obalu Milo tedy následoval dvoukomorový obal na pruty s navijákem od anglické firmy Ultimate a o něco později i podobný čtyřkomorový obal od francouzského Sensasu.

A musím říct, že mohu tato pouzdra jen doporučit. Chráněny v nich jsou nejen pruty ale i navijáky a vlastně i celé navázané sestavy. Ceny těchto obalů nejsou vzhledem k ceně prutů ani nijak extrémně vysoké. Pokud bych měl jednotlivé značky srovnávat, tak musím konstatovat, že bezkonkurenčně nejlepší je obal od Ultimate. Jak vzhledem, tak použitými materiály i zpracováním. Na druhém místě je pak Milo a pro Sensas zůstalo místo třetí. Samotný design pouzder si můžete prohlédnout ve fotogalerii, umístěné níže. Ke každému snímku připojuji i příslušný komentář.

Zpět
TOPlist